.

.

מילטריפ שחור חום שיפוע ישר פאה, נשים טבעי שיער החלפת פאה רך ליידי פאה עבור המפלגה קוספליי לשימוש יומיומי

מילטריפ שחור חום שיפוע ישר פאה, נשים טבעי שיער החלפת פאה רך ליידי פאה עבור המפלגה קוספליי לשימוש יומיומי

ILS 3.33

כמות
במלאי

*עמיד בחום באיכות גבוהה, עמיד בחום סינטטי פאה, אין סבכים, לא שפיכת, חלקלק ורך, מעודן ומסוגנן *לנשימה פנימי נטו*הציפוי הפנימי הוא עשוי באיכות גבוהה רשת, אשר יש חדירות אוויר טובות, ביעילות מונע עיוות ומאריך את זמן שימוש. *תכונה אלסטית*כובע אלסטי ורצועה אלסטית מתאימים לנשים בכל גודל ממוצע, נוח ובטוח. *נוח לשימוש * לא רק נוח אבל גם משרד, אתה לא צריך לדאוג אם זה יהיה ליפול או להיות מפוצץ משם על ידי הרוח. *סגנון נחמד צבע חום ושחור, ארוך ישר שיער, בהחלט להתאים עם השמלה היומית שלך, גורם לך להיראות קורן ומקסים. מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג פריט : שיפוע ישר פאה מטרה : אתה יכול להשתמש בו במסיבות, ליל כל הקדושים, משחק תפקידים או חיי היומיום, מאוד אופנתי. רשת השיער פתוחה בשני הקצוות, תומכת ברשת הפיתוח בשתי הידיים, מהחלק העליון של הראש ועד הצוואר 2. הצד של רשת השיער פונה כלפי מטה, ושתי הידיים צובטות את הקצה הלא נעול ומושכות את רשת השיער כלפי מעלה עד שכל השיער שלך מכוסה. להתאים את צד של תפר לחלק האחורי של קו שיער ולהגיע ב ולשים את שיער באופן שווה. השתמש בקליפ קטן כדי לתקן אותו בחלק האחורי של הראש ואל תניח אותו על הראש. מומלץ לתקן את זה גם מלפנים וגם מאחור, שמאלה וימינה. אם אתה משתמש בסיכת שיער, רשת השיער תהיה מוצקה יותר. לאחר שסיים את מעל 4 צעדים של לובש את שיער נטו, אתה בעצם נעשה. רשימת חבילה : 1 פאה.

מאפיינים

Condition:
100% Brand New 
Item Type:
 Gradient Straight Wig
Purpose:
You can use it in parties, Halloween, role-playing or daily life, very fashionable.
Wearing Method:
1. The hair net is open at both ends, supporting the development net with both hands, from the top of the head down to the neck:
2. The side of the hair net is facing down, and both hands pinch the un-locked end and pull the hair net upwards until all of your hair is covered.:
3. Adjust the side of the seam to the back of the hairline and reach in and knead the hair evenly. Use a small clip to fix it on the back of the head and do not put it on top of the head.:
4. It is recommended to fix it both front and rear, left and right. If you use a hair pin, the hair net will be firmer. After finishing the above 4 steps of wearing the hair net, you are basically done.:
Package List:
1 x Wig :

מוצרים בקטגוריה