.

.

יוניסקס למבוגרים 100 חד פעמי סלון קייפ עמיד למים שיער לצבוע חיתוך צביעת סינר צעיף בארבר שמפו קייפ

יוניסקס למבוגרים 100 חד פעמי סלון קייפ עמיד למים שיער לצבוע חיתוך צביעת סינר צעיף בארבר שמפו קייפ

ILS 26.99

כמות
במלאי

כמות בשפע : 100 חתיכות גלימת צבע שיער חד פעמית למים, כל אחת מהן מודדת כ-130 על 92 סנטימטר/ 512 אינץ', מספיק כדי לכסות את רוב הבגדים שלך כשאתה יושב שם ומסתפר. נרחב ישים : את ארוך סלון קייפ יכול לשמור על הבגדים שלך מצבע שיער, מים וכתם, אשר הוא אידיאלי בארבר כלי עבור שיער חיתוך, צביעה, צביעה, סטיילינג, ואתה גם למצוא אותו שימושי בניקוי כאשר אתה ניגוב חלונות או דלת שבו אבק עלול ליפול על כתף שלך. חד פעמי ונוח : אתה יכול פשוט לזרוק את שכמיית הספר לפח האשפה ולא צריך לבזבז זמן בכביסה, זה נוח כאשר הזמן שלך תפוס במלואו או שפשוט אין לך מצב רוח לעשות ניקוי. לשמור על הבגדים שלך נקי : עשוי פ חומר, את סלון קייפ הוא קל משקל, עמיד למים ולא קל לקרוע, שמירה על הבגדים שלך נקי ומסודר כאשר אתה נתקל שלך שיער צבוע. מתקפל וחסכוני במקום : ניתן לקפל בקלות שכמיות סלון חד פעמיות לארון קטן בבית וגם לא יתפסו מקום במזוודה, נוח לשימוש ביתי וגם לנסיעות. מפרט : חומר : צבע : שקוף גודל : 130 על 92 סנטימטר/ 51.2 אינץ ' לגרום ללקוחות שלך להרגיש יותר בנוח : בהשוואה לשכמיית בד, שכמייה חד פעמית אמינה יותר מכיוון שזה אומר שאין קשר בינך לבין האדם האחרון שרק הסתפר. אם במקרה אתה מעצב שיער, הנה כלי ספר מתוק להכין את הלקוחות שלך לצביעת שיער בלי לדאוג לבגדיהם. כמות מספקת : הכמות הגדולה מאפשרת לך לעשות זאת בעצמך סגנונות שיער שונים בבית. אתה יכול גם לשלוח כמה לשכנים או לחברים שלך, מה שיקל על עיצוב השיער או הניקיון בבית. חבילה כוללת : 100 שכמיות חיתוך שיער הערה חמה : בבקשה לאפשר שגיאות קלות בגודל עקב מדידה ידנית.

מאפיינים

Material:
PE
Color:
transparent
Size:
130 x 92 cm/ 51.2 x 36.2 inch
Make your clients feel more at ease:
Compared with fabric cape, disposable cape is more reliable because it means that there is no contact between you and the last person who just got a haircut. :
If you happen to be a hairstylist, here is a sweet barber tool to get your clients prepared for hair dyeing without worries about their clothes. :
Sufficient quantity:
The large quantity allows you to diy different hair styles at home. You can also send some to your neighbors or friends, which will make hair styling or home cleaning much easier. :
Package includes:
100 x Hair cutting capes :
Warm note:
Please allow slight errors on size due to manual measurement. :

מוצרים בקטגוריה