.

.

עשה זאת בעצמך צבע על ידי מספר ערכות ציור שמן על בד מתנה למבוגרים ילדים איש משחק את חצוצרה 16 דים 20 עיצוב הבית-ללא מסגרת

עשה זאת בעצמך צבע על ידי מספר ערכות ציור שמן על בד מתנה למבוגרים ילדים איש משחק את חצוצרה 16 דים 20 עיצוב הבית-ללא מסגרת

ILS 0.33

כמות
במלאי

קל : גם אם אתה לא טוב בציור, אתה עדיין ליצור תמונה יפה ומעודנתלמלא את הצבע על פי מספרים, אתה לא צריך שום כישורי ציור. חינוך והרפיה : מבוגרים וילדים יכולים לשתף אינטראקציות על מנת להיות סבלניים, אינטלקטואליים ומתעניינים בציור. נפלא קיר קישוטים : אתה יכול להתאים אישית את שמן ציור סגנון (אנו תומכים מותאם אישית תמונות). מתאים לבית, גן ילדים ובמקומות אחרים. מתנה : זה הוא מתנה גדולה עבור חברים, משפחה של ימי הולדת וחג המולד. מתנה זו אינה יקרה אבל impressive.It מייצג את ברכתך. הערה : המוצר יש לא מסגרות ותיבות ואתה צריך לרכוש אותו בנפרד. (אנו מספקים צבע ומברשות). קל : גם אם אתה לא טוב בציור, אתה עדיין ליצור תמונה יפה ומעודנת.למלא את הצבע על פי מספרים, אתה לא צריך שום כישורי ציור. חינוך והרפיה : מבוגרים וילדים יכולים לשתף אינטראקציות על מנת להיות סבלניים, אינטלקטואליים ומתעניינים בציור. נפלא קיר קישוטים : אתה יכול להתאים אישית את שמן ציור סגנון (אנו תומכים מותאם אישית תמונות). מתאים לבית, גן ילדים ובמקומות אחרים. מתנה : זה הוא מתנה גדולה עבור חברים, משפחה של ימי הולדת וחג המולד. מתנה זו אינה יקרה אבל impressive.It מייצג את ברכתך. הערה : המוצר יש לא מסגרות ותיבות ואתה צריך לרכוש אותו בנפרד. (אנו מספקים צבע ומברשות). מפרט : חומר : בד,שמןצבע : כפי שמוצג בתמונהסוג : ציור שמן דיגיטלי(1 סנטימטר=0.39 סנטימטרים)חדר : סלון/חדר שינה/חדר עבודה/ כניסההודעה : 1.זה תמונה ללא מסגרת וזה תמונה הוא לא סיים, זה צריך צבוע על ידי קונה בעצמך.וסטייה קטנה מותרת. צבעים הם יבש בקלות, וכאשר אתה צריך לא זה בבקשה לכסות את צבעי כדי למנוע פיגמנט ייבוש הרדינג.אך אם תהליך הצבע מעט יבש, ניתן להוסיף 1 עד 2 טיפות מים (לא הרבה טיפות) בצבע לאחר ערבוב אחיד. אנא לסיים ב 1 עד 2 חודשים בהקדם האפשרי לאחר לפתוח את פנקס שרטוטים.פשוט להשתמש במים כדי לנקות את מברשת, ואין צורך ליישב את פיגמנט.לטבול ישירות בצבע עם מברשת נקייה.אם הזמן ארוך מדי, הקווים יהיו רדודים כדי להשפיע על הציור.מוצר זה כפוף ספציפי בטיחות אזהרותזהרה : לא מתאים לילדים מתחת לגיל 3 שנים. לשימוש תחת פיקוח מבוגראזהרה : צעצוע בפנים. השגחת מבוגר מומלץאזהרה : לשימוש תחת פיקוח ישיר של מבוגר.

מאפיינים

Material:
Canvas,Oil
Color:
shown as the picture
Type:
Digital oil painting
(1cm=0.39Inches):
Room:
Living Room/Bedroom/Study Room/ Entrance
Notice:
1.This picture without frame and this picture is not finished, it need to painted by buyer yourself.And small deviation is allowed.:
2. Paints are dry easily, and when you need not it please cover the paints to avoid pigment drying and harding.But if the paint process is a little dry, you can add 1 to 2 drops of water (not many drops) in the paint after stirring evenly.:
3. Please finish in 1 to 2 months as soon as possible after open the sketchpad.:
4.Just use the water to clean the brush,and no need to reconcile the pigment.Directly dip in paint with a clean brush.:
5.If the time is too long,the lines will be shallow to affecting the painting.:
This product is subject to specific safety warnings:
Warning:
Not suitable for children under 3 years. For use under adult supervision
Warning:
Toy inside. Adult supervision recommended
Warning:
To be used under the direct supervision of an adult.

מוצרים בקטגוריה