.

.

מנורת שולחן מגדלת הובילה, זרוע מסתובבת מתכווננת בהגדלה פי 5 עם מהדק הוביל אור זכוכית מגדלת לקריאת רקמה, תאורת פנים אחרת

מנורת שולחן מגדלת הובילה, זרוע מסתובבת מתכווננת בהגדלה פי 5 עם מהדק הוביל אור זכוכית מגדלת לקריאת רקמה, תאורת פנים אחרת

ILS 3.33

כמות
במלאי

זכוכית מגדלת עם נורת לד, ניתן לכוונן את טמפרטורת הצבע של 3 המצבים של נורת לד ולהתאים את הבהירות ב-10 רמות, היא יכולה לעמוד בסביבות עבודה שונות מנורת מגדלת לד מתאימה לקריאה, עבודה, לוחות מחשב, יצרני תכשיטים, חובבי מלאכת יד, עיצוב אלקטרוני, עיבוד חוזר ריתוך, תפר צולב, ציור, עיבוד עץ, יופי לטיפוח העור, ניתן להשתמש בו באופן אוניברסלי. זכוכית המגדלת הגבוהה פי 5 יכולה להגדיל בבירור כל פרט בעור, ללא עיוות תמונה, ולהשלים בקלות עבודה עדינה כגון איפור, רקמה, מחקר וגילוף. מוזמן לפנות אלינו אם יש לך כל בעיה עם מוצר זה, אנחנו נהיה כאן כדי לעזור. את מתכוונן מסתובב קליפ בסיס יכול להיות מותקן על קצה של שולחן עם עובי של פחות מ 6 סנטימטר/2. את 360 תואר גמיש מנורת זרוע יכול באופן חופשי להתאים את זווית של המנורה, כך את אור יכול להיות ממוקד במדויק לכל מקום שאתה צריך. מפרט : סוג פריט : הוביל מגדלת מנורה חומר : ברזל + פלסטיק צבע : שחור מנורת ראש קוטר : כ.4 ב מגדלת זכוכית קוטר : כ.3 ב עליון מנורת זרוע אורך : כ.6 ב נמוך מנורת זרוע אורך : כ.6 ב כבל אורך : כ.2 עוז יישום : מנורת זכוכית מגדלת ביתית טמפרטורת צבע : אור קר + אור טבעי + בהירות אור חמה : התאמת 10 רמות חיים : 50000 שעות יישום : ניתן להשתמש בו לטיפול פנים, איפור, קעקוע, עיצוב אלקטרוני, קריאת ספרים, תפירה, תפר צולב, ייצור תכשיטים, סריגה, סורגת, חרוזים, נגרות, תיקון וריתוך אלקטרוניים קטנים, ציור, ציור, עיבוד מדויק וכו'. רשימת חבילה : 1 איקס הוביל מנורת מגדלת 1 איקס מהדק הערה : 1. בבקשה לאפשר 12 ב שגיאה בשל מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך. צגים אינם מכוילים אותו, צבע פריט מוצג בתמונות עשוי להיות מראה מעט שונה מהאובייקט האמיתי. בבקשה לקחת את אחד אמיתי כסטנדרט.

מאפיינים

Item Type:
LED Magnifying Lamp
Material:
Iron + Plastic
Color:
Black
Lamp Head Diameter:
Approx.16.3cm / 6.4in
Magnifying Glass Diameter:
Approx. 10.8cm / 4.3in
Upper Lamp Arm Length:
Approx.37cm / 14.6in
Lower Lamp Arm Length:
Approx.37cm / 14.6in
Cable Length:
Approx.120cm / 47.2in
Weight:
Approx.940g/33.2oz
Application:
Household magnifying glass lamp
Color Temperature:
Cold light + natural light + warm light
Brightness:
10-level adjustment
Life:
50000 hours
Application:
It can be used for face care, makeup, tattoo, electronic design, reading books, sewing, cross-stitch, jewelry making, knitting, crocheting, beading, carpentry, small electronic repair and welding, painting, drawing, precise processing, etc.
Package List:
1 x LED Magnifying Lamp:
1 x Clamp:
Note:
1. Please allow 12in error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard. :

מוצרים בקטגוריה