.

.

12 לנשימה גלי מתולתל שיער טבעי טופר קליפ רמי שיער חתיכה לנשים משלוח פרידה כל בעבודת יד 5. 5 * 6 מונו בסיס למעלה נוכריות

12 לנשימה גלי מתולתל שיער טבעי טופר קליפ רמי שיער חתיכה לנשים משלוח פרידה כל בעבודת יד 5. 5 * 6 מונו בסיס למעלה נוכריות

ILS 379.99

כמות
במלאי

חומרים : 100% טהור רמי שיער טבעי(יכול להיות שטף,מסולסל ויישר)אפקטים מציאותיים כמו השיער שלך. קל ליישום או להסיר - אחד חתיכות שיער צילינדר עם עמיד צימרים קליפים כדי לספק מאובטח ונוח קובץ מצורף עבור כל יום ללבוש, קל ללבוש ולהסיר בשניות!. בסיס מונו : פרידה חינם 5.5 על 6 אינץ '/14 על 15 ס"מ בסיס מונו מלא עם 3-4 קליפים,קרקפת חיקוי מעולה למראה טבעי,בדיוק כמו השיער הצומח מקרקפת שיער אדם אמיתית.יותר לנשימה, קל משקל, בלתי נראה ומציאותי.מה עוד, אתה יכול לחתוך פוני לפי הרצון שלך. דמויות : כיסוי גדול עבור אור שיער אובדן, אפור,כסף,לבן או פגום שיער בחלק העליון של ראש,או רק כדי להוסיף וולום, אפילו לחסוך שלך גבוהה קו שיער!מושלם עבור היכרויות, שימוש יומיומי,מסיבה,קונצרט,חתונה,ספורט, חג. זה משתלב בצורה מושלמת בשיער הטבעי שלך, כך שלעולם לא תצטרך לדאוג שחבריך או לקוחותיך ימצאו את הסוד שלך.את מונו בסיס הוא לנשימה ולגרום לך נוח, רק כמה דקות כדי ללבוש אותו!להיות בחורה יפה ובטוחה!. מפרט : סוג : קליפ-ב שיער צילינדר בסיס גודל : 5.9"/14 על 15 ס"מ מלא יד ארוג מונו בסיס עם 3-4 במיקום אסטרטגי לחץ רגיש קליפים עבור קובץ מצורף מאובטח חומר : את האיכות הטובה ביותר 100% אמיתי שיער טבעי שיער מרקם : מתולתל גלי שיער אורך : 10"/25 ס "מ,12" /30 ס " מ צבע : טבעי שחור,חום כהה,יכול להיות צבוע לתוך אחרים כהה צבעים כרצונו. למראה טבעי : משתלב היטב עם השיער שלך,מספק קו שיער טבעי ושוליים חלקים.ראשון לפתוח כל של לחץ רגיש קליפים להחזיק שני הקצוות של קליפ ולחץ במרכז כדי לפתוח.מאובטח קדמי קליפ 1-2 סנטימטרים מאחורי קדמי שיער-קו להחיל אור לחץ כמו אתה חלק בסיס חזרה, מאובטח חזרה קליפים.לאבטח את שני קליפים בצד, שמירה על בסיס לימד ולפטל לראש.סגנון ומערבב שיער לפי הצורך.שלך למעלה יישאר בבטחה במקום כל היום איך לספר שיער טבעי עם סינטטי שיער? : זה קל לספר על ידי שריפה וריח : כאשר שריפה,את שיער טבעי יראה לבן עשן. בעוד שיער סינתטי יהיה כדור דביק לאחר שריפת יראה עשן שחור. טיפים לטיפול : 1.לשטוף במים קרים או חמים, להשתמש בשמפו עדין ולצחצח את השיער בעדינות 2.In כדי לשמור על השיער משיי וחלק, להשתמש במרכך במידת צורך.תן לו להתייבש שחור טבעי במקום להשתמש במייבש שיער.

מאפיינים

Type:
Clip-in hair topper
Base size:
5.5x5.9/14x15cm full hand-woven mono base with 3-4 strategically placed pressure sensitive clips for a secure attachment
Material:
the best quality 100% real human hair
Hair Texture:
curly wavy
Hair Length:
10/25cm,12/30cm
Color:
natural black,dark brown,can be dyed into other darker colors at will.
Natural looking:
Blends in well with your hair,provide a natural hairline and seamless fringe.
How to wear?:
1.First open all of the pressure sensitive clips hold both ends of the clip and press in the center to open..:
2.Secure front clip 1-2 inches behind front hair-line apply light pressure as you smooth base back,secure back clips.:
  3.Secure both side clips,keeping base taught and falt to head.:
4.Style and blend hair as desired.:
5.Your top will stay securely in place all day long:
How to tell human hair with synthetic hair?:
A:
It is easy to tell by burning and smell
While synthetic hair will be a sticky ball after burning and will show black smoke.:
Care Tips:
1.Wash in cool or warm water,use mild shampoo and brush the hair gently:
2.In order to keep the hair silky and smooth,use some conditioner if necessary.:
3.Let it dry natural blackly instead of using blow dryer.:
5.When using styling tool,temperature is better lower for a short time:
Breathable:
Comfortable:
Realistic:
If you are bothered by thinning hair,gray hair,receding hairline,white hair or poor hair quality on top of head,this product is super suitable for you.It blends perfectly into your natural black hair.The base is breathable,Be a pretty and confident girl!:

מוצרים בקטגוריה