.

.

AUYES קולי קולי מגניב מכשיר אדים, 400 מל מפזר שמן אתרי ארומתרפיה עם צבע אורות LED משתנים עיצוב עץ עץ למשרד, לחדר, לספא

AUYES קולי קולי מגניב מכשיר אדים, 400 מל מפזר שמן אתרי ארומתרפיה עם צבע אורות LED משתנים עיצוב עץ עץ למשרד, לחדר, לספא

ILS 1.67

כמות
במלאי

סיבי עץ משתמש בטכנולוגיית גלי קולי כדי לאדות את התערובת של 100% שמנים אתרים ומים מסיסים במים טהורים באוויר, ומייצרים ערפל קריר עם ניחוח כדי להעניק לך סביבה נוחה. הגדרת טיימר ואוטו-אוטו של בטיחות. למפזר ארומה של גרגר העץ יש 4 הגדרות טיימר : 1 H/3 H/6 H/ON. בחר אחד מתאים ויצר אווירה רגועה ונוחה. מה שמאפשר 7-10 שעות זמן עבודה, למטהר האוויר הזה יש מערכת בטיחות, אשר תהיה אוטומטית כאשר ייגמרו המים, בלי לדאוג לשריפה. עיצוב טבעי וקומפקטי. מפזר השמן האתרי של ארומתרפיה כולל גרעיני עץ מודרניים סופר מודרניים שנראים הדומים לארגון פרחים יפהפה, שתעבור עם כל עיצוב בצורה מושלמת, כמו יצירה דקורטיבית, אידיאלית למשרד, ספא, סלון, סטודיו ליוגה, חדר ילדים, אולפני פיזיותרפיה וניתן כל חדר שאתה רוצה ארומתרפיה. קיבולת גדולה ותפוקת ערפל נהדרת. המפזר החיוני הקולי מחזיק 400 מ"ל מים במיכל לכיסוי ארומתרפיה עבור 269 מ"ר. ולספק שטח לחות עד 215-269 Sq. יתר על כן, זה יכול לייצר ערפל קריר 30-60 מ"ל לשעה עם מצבי ערפל נמוכים או גבוהים כדי לרענן את האוויר בחדר שלך. השתמש בפנסי LED במפזר הריח שלנו כדי ליצור מצבי רוח מיוחדים. מנגנון התאורה כולל 6 צבעים שונים. מפזר הארומתרפיה הטוב ביותר של אייר גרין הוא מתנה נפלאה למשפחה ולחברים. מכשיר ייחודי לבריאות, הרפיה ומדיטציה שיספק אותך ואת משפחתך 100% . משתמש בטכנולוגיית גלי קולי כדי לאדות את התערובת של 100% שמנים אתרים ומים מסיסים במים טהורים באוויר, ומייצרים ערפל קריר עם ניחוח כדי להעניק לך סביבה נוחה. הגדרת טיימר ואוטו-אוטו של בטיחות. למפזר ארומה של גרגר העץ יש 4 הגדרות טיימר : 1 H/3 H/6 H/ON. בחר אחד מתאים ויצר אווירה רגועה ונוחה. מה שמאפשר 7-10 שעות זמן עבודה, למטהר האוויר הזה יש מערכת בטיחות, אשר תהיה אוטומטית כאשר ייגמרו המים, בלי לדאוג לשריפה. עיצוב טבעי וקומפקטי. מפזר השמן האתרי של ארומתרפיה כולל גרעיני עץ מודרניים סופר מודרניים שנראים הדומים לארגון פרחים יפהפה, שתעבור עם כל עיצוב בצורה מושלמת, כמו יצירה דקורטיבית, אידיאלית למשרד, ספא, סלון, סטודיו ליוגה, חדר ילדים, אולפני פיזיותרפיה וניתן כל חדר שאתה רוצה ארומתרפיה. קיבולת גדולה ותפוקת ערפל נהדרת. המפזר החיוני הקולי מחזיק 400 מ"ל מים במיכל לכיסוי ארומתרפיה עבור 269 מ"ר. ולספק שטח לחות עד 215-269 Sq. יתר על כן, זה יכול לייצר ערפל קריר 30-60 מ"ל לשעה עם מצבי ערפל נמוכים או גבוהים כדי לרענן את האוויר בחדר שלך.

מאפיינים

Water Tank:
400ml
Working Time:
about 7-9 hours
Timer:
1h/3hrs/6hrs/ON
Advanced ultrasonic technology:
2.4MHZ
Aromatherapy Area:
269sq.ft.
Humidify Area:
215-269sq.ft.
Spray quantity:
30-60ml/h
Package Included:
1* Essential Oil Diffuser :
1* Measuring Cup :
1* Adapter :
1* User Manual :
Note:
US Standard Plug is included in the package,which is only suitable for the US
If you are looking for a gadget to fill your room with fragrance or want to create a relaxing, soothing environment, this wood grain aroma essential oil diffuser will be a great choice. :
Fragrance Benefits :
This aromatherapy essential oil diffuser uses ultrasonic waves technology to vaporize the blend of 100% pure water-soluble essential oils and water into the air, producing cool mist with fragrance to give you a comfortable environment. It even can help mask some bad odors, such as stale tobacco smells, pet odors, and last night’s dinner etc. :
More Features :
1. Larger Water Capacity:
the water tank holds water up to 400ml in comparison with other 300ml essential diffusers, which provides 7-10 hours misting time;
2. 4 Timer Settings:
1H/3H/6H/ON;
3. Misting Modes:
low and high

מוצרים בקטגוריה