.

.

פיירג מעבדה מיקרוסקופ ציוד 1/2 1/3 1 פעמים מיקרוסקופ מצלמה מתאם טלוויזיה במעגל סגור הר מתאם עדשה עבור טרינוקולר

פיירג מעבדה מיקרוסקופ ציוד 1/2 1/3 1 פעמים מיקרוסקופ מצלמה מתאם טלוויזיה במעגל סגור הר מתאם עדשה עבור טרינוקולר

ILS 3.33

כמות
במלאי

סוג מוצר : מיקרוסקופ מצלמה מתאמים קוטר : מ ' 28 * 75. קצה אחד של ממשק הוא מיקרוסקופ ממשק חוט, הקצה השני הוא ג ממשק מתאים לכל תקן בינלאומי. למיקרוסקופ סטריאו 1/2 טלוויזיה במעגל סגור 1/3 טלוויזיה במעגל סגור, ממשק מצלמה במעגל סגור. יישום : ממשק זה יכול לשחזר את התמונה הגדלה אופטית פעמים. מיקרוסקופ אביזרי משתמש חומרים באיכות גבוהה, עמיד, ביצועים יציבים, לקוחות יכולים להשתמש בו בקלות. יש לנו סוגים רבים של אביזרי מיקרוסקופ, אנא פנה אלינו. אנו שואפים לספק לך את המוצר האיכותי ביותר ואת חווית הלקוח הטובה ביותר. מפרט : עבור סטריאו מיקרוסקופ 1/2 טלוויזיה במעגל סגור 1/3 טלוויזיה במעגל סגור, ממשק מצלמהיישום : ממשק זה יכול לשחזר את תמונה הגדלה אופטית פעמים.קוטר : מ ' 28 * 75קצה אחד של הממשק הוא חוט ממשק מיקרוסקופ, הקצה השני הוא ממשק מתאים לכל תקן הבינלאומיממשק מצלמה.הממשק הוא עם עדשת ציפוי אופטית בהבחנה גבוהה, כולל : 1 מתאם מצלמה מיקרוסקופ הערה אנו מחויבים לספק ללקוחות מוצרים באיכות גבוהה ושירותים משביעי רצון. אם אתה לא מרוצה לחלוטין, אנא רק אל תהסס לפנות אלינו בכל עת.

מאפיינים

For Stereo Microscope 1/2CTV 1/3CTV, CCD Camera Interface :
Application:
This Interface can restore the image optical magnification times.
Diameter:
M28*75
One end of the interface is microscope interface thread, The other end is C interface suitable for all international standard :
Interface camera. :
The interface is with High-definition optical coating lens :
Packing including:
1 x Microscope camera adapter :
【NOTE】We are committed to providing customers with high-quality products and satisfactory services. if you're not entirely satisfied, please just feel free to contact us at any time. :

מוצרים בקטגוריה