.

.

מברשת שירותים עם פינצטה מעוצבת ומחזקת סט סיליקון לניקוי אמבטיה ניקוי אמבטיה אביזרי טואלט מחזיק שירותים

מברשת שירותים עם פינצטה מעוצבת ומחזקת סט סיליקון לניקוי אמבטיה ניקוי אמבטיה אביזרי טואלט מחזיק שירותים

ILS 2.00

כמות
במלאי

חומר TPR : קרצוף ומסיר כתמים על פני השטח הקרוב בקלות עם מעט שריטות; פחות סביר ללבוש, עמיד ויציב ראשי מברשות רחיצים : לא יתלכלכו, ראשי המברשת דריסים במהירות לאחר ניקוי השירותים, אין מקומות לכתמים להסתתר. פיצוץ בלתי נראה : שלף פינצטה, קל להסרת שערות ומשהו אחר. אין שפיכה : בסיס מעובה PP באיכות גבוהה לא יקצה או יקרוס בקלות, שמור על Bathromm שלך נקי ונחמד למראה. לא רק מתאים לשירותים, כיורים, אגן שטיפה ואמבטיות. חומר TPR : קרצוף ומסיר כתמים על פני השטח הקרוב בקלות עם מעט שריטות; פחות סביר ללבוש, עמיד ויציב. ראשי מברשות רחיצים : לא יתלכלכו, ראשי המברשת דריסים במהירות לאחר ניקוי השירותים, אין מקומות לכתמים להסתתר. פיצוץ בלתי נראה : שלף פינצטה, קל להסרת שערות ומשהו אחר. אין שפיכה : בסיס מעובה PP באיכות גבוהה לא יקצה או יקרוס בקלות, שמור על Bathromm שלך נקי ונחמד למראה. לא רק מתאים לשירותים, כיורים, אגן שטיפה ואמבטיות. Phonmewelcome לחנות שלנו! מברשת האסלה מאמצת עיצוב ידית ארגונומית, שהוא קל ונוח להחזיק, והיא מאוד חוסכת בעבודה בעת ניקוי השירותים. מפרט : שימוש : חומר טואלט : tprpackage כלול : 1*מברשת שירותים : *בגלל השירותים ההבדל בין צגים שונים, התמונות עשויות שלא לשקף את הצבע בפועל של הפריט.*השווה את גדלי הפרטים עם שלך, אנא אפשר שגיאה של 1-3 ס"מ, בגלל מדידה ידנית. תודה על ההבנות שלך. שירות מכירות מכירות : אם יש לך שאלות, אנא שלח לנו דוא"ל, אנו נשיב לך תוך 24 שעות ונספק לך את הפיתרון הטוב ביותר.

מאפיינים

Usage:
Toilet
Material:
TPR
Package Included:
1*Toilet brush:
Note:
*Due to the difference between different monitors, the pictures may not reflect the actual color of the item.:
*Compare the detail sizes with yours, please allow 1-3cm error, due to manual measurement. Thanks for your understandings.:
After-sales service:
If you have any questions, please send us an email, we will reply to you within 24 hours and provide you with the best solution. :

מוצרים בקטגוריה