.

.

בלמיקל 1 יח ' 29 מ מ אוגן תואם עם ספקטרה ס2 ספקטרה ס1 9 בתוספת אמדה מיה מוטיב לונה משאבות החלפת חלקי משאבת ספקטרה ואוגן ספקטרה.

בלמיקל 1 יח ' 29 מ מ אוגן תואם עם ספקטרה ס2 ספקטרה ס1 9 בתוספת אמדה מיה מוטיב לונה משאבות החלפת חלקי משאבת ספקטרה ואוגן ספקטרה.

ILS 2.00

כמות
במלאי

תוכן : אוגן 1 יחידה תואם לספקטרה ס2, ספקטרה ס1 וספקטרה 9 בתוספת מוטיב לונה אמדה מאיה משאבת חזה תוצרת בלמיקל לא ספקטרה מקורית / מוטיב לונה / אמדה מאיה אוגן. זהו מוצר לאחר השוק המיוצר על ידי בלמיקל. לא מקורי ספקטרה אביזרים. תואם עם ספקטרה משאבת חלקי. תואם עם שסתום ספקטרה, מגן זרימה חוזרת ספקטרה, ובקבוק ספקטרה. יש לו כוח יניקה זהה לחלקי יצרן ציוד מקורי. תואם עם ספקטרה רחב פה בקבוקים, ואוונט רחב פה בקבוקים. הם אינם תואמים לבקבוקי פה רחבים אחרים. שונה אוגן גדלים זמינים : 14 מ מ,15 מ מ,16 מ מ,17 מ מ,18 מ מ,19 מ מ,20 מ מ,21 מ מ,23 מ מ, 24 מ מ,25 מ מ,26 מ מ, 27 מ מ,28 מ מ,29 מ מ,30 מ מ. חומר אינם מכילים כל חומר. יכול להיות מחוטא עם מים קיטור, מים רותחים או מיקרוגל-קיטור שקיות. גודל נוח : אוגן הגודל הנוח לשיפור ההתאמה. עיין במדריך הגודל בדף זה לקבלת הוראות גודל. בלמיקל דואגת לצרכים של אמהות בדרך ההנקה. במשך שנים אנו שומעים את קול האמהות לכלים מותאמים אישית, נוחים וקלים לשימוש. מוצרי בלמיקל כוללים בטיחות, יעילות ואמינות שתוכלו לסמוך עליהם. היא עוסקת בחידוש סדרה של חלקי משאבה לאחר השוק התואמים לספקטרה, אמדה מיה, משאבות חזה של מוטיב לונה, כולל אוגן, צינורות, שסתום מקור ברווז, בקבוק איסוף מגן זרימה חוזרת, מתאם שקית אחסון חלב כולם זמינים . תואם וניתן להחלפה עם ספקטרה ס2, ספקטרה ס1, ספקטרה 9 בתוספת מוטיב לונה אמדה מיה חלקים אותו יניקה כמו חלקים של יצרן ציוד מקורי מתאימים היטב עם חלקי משאבת ספקטרה קלים להתקנה,הסרה וניקוי.

מאפיינים

מוצרים בקטגוריה